Τρίτη 20 Οκτωβρίου ενός έτους

Συζητήσεις επί συζητήσεων,συνεντεύξεις , ομιλίες,εκτιμήσεις προθέσεων ενός νέου εκλεγομένου ,από ειδήμονες θεωρητικούς επιστήμονες καταρτισμένοι σε τί ?
Τεράστιος ο όγκος των γεγονότων υπέρογκες οι διαστάσεις των αναλύσεων αυτών!
Οι αλήθειες που γράφονται με λόγια απλά καταγράφονται ως ψευδής και παρουσιάζονται αλλιώτικα υπό το πρίσμα των “ειδικών επιστημονικών μελετών”.
Αλλαγή πολιτικής ηγεσίας =αλλαγή φρουράς
Πρόκειται για το ίδιο ακριβώς θεατρικό παιγμένο από άλλο θίασο!
Κι’άν αποτύχει?
Δεν πειράζει έχουμε και την ΑΕΚ που ανέβηκε κατηγορία!
Ποδόσφαιρο-πολιτική-τζόγος-κουτσομπολιό και δε βαριέσαι αδερφέ!
Εγώ ο Έλληνας τα ξέρω όλα! Μόνο που τώρα χρωστάω στην τράπεζα τις κάρτες και το σπίτι μου!
Εκλογική φιέστα! Εκλέχθηκε “ο δικός μας άνθρωπος”, “θα βολευτούμε”!!
Οφείλω να ομολογήσω πως πούλησα σε αξία αδιαπραγμάτευτα υψηλή τους στόχους μου για μια νύχτα στα μπουζούκια!
Οι “σοφοί” αναλυτές με κατηγοριοποιήσανε ως “υποκινούμενη μάζα”με δίχως συνείδηση!
Είμαι ένας έλληνας με κουλτούρα δυτική , εκλέγω τους αντιπροσώπους μου στο κοινοβούλιο και εκείνοι φροντίζουν τα δικαιώματα και τις υποχρεώσεις μου για μια ειρηνική και δίκαιη συνύπαρξη με τους ομοεθνής μου (και μη) εντός της χώρας μου!
..............................
είναι το ίδιο έργο επί σκηνής : εκλογές
και οι θεατές οι ίδιοι
πανευτυχής η πόλις!

Δεν υπάρχουν σχόλια: