απάντηση..μα κάτσε πρώτα...

                                                                                           
Δεν είναι οι μίζεροι υπαινιγμοί σου παρά ακροβατικά χειρίστου είδους…


Μπορεί να είμαι λάθος αλλά είμαι σωστό λάθος και
το σίγουρο είναι πως γελάω με την ψυχή μου,
κι’άμα βολευτείς σε λάθος που σε κάνει να γελάς δύσκολα ξεβολεύεσαι…

Πάρε παράδειγμα απ’τον δικό σου εαυτό που η σιγουριά σου είναι μονάχα εγχειρίδιο πολέμου…..

Μην ξεχάσεις να μη μου απαντήσεις καθότι τούτο συνιστά περιττό έξοδο..

Λατρεμένε μου υπότιτλε , δεν θα μπορέσεις ποτέ να εξελιχθείς παρά σε κάτι άλλο «υπό»…

Φεύγοντας μη λησμονήσεις πως μπήκες σε σπίτι..

8 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Κάτσε να εικάσω τώρα, διότι αστοχώ κιόλας τελευταία. Ουράνιο τόξο χρωματικά η γραφή, άρα έπεται καταιγίδος εν αιθρία. Εξαιρετικά ταπεινωτικό όμως γιά όποιον απευθύνεται. Κάθε παράγραφος και αυτόνομη μαχαιριά! Θα συμπλήρωνα τελευταία παράγραφο σε γκρί: "Αν κρίνεις ότι σφάλω, σπάσε τη ξύλινη καρέκλα κι αγκάλιασέ με".
Φιλικά,
Εκτός Θέματος.

Alex είπε...

είσαστε εντελώς εντός θέματος !
σας λείπει μόνο το υποκείμενο-αποδέκτης των παραπάνω ...αλλά είναι το μόνο που δεν έχει σημασία!
αντιχαίρετε

vague είπε...

Μα είναι να ξεβολευτείς άμα βρεις λάθος που σε κάνει να γελάς; ;)

Τι όμορφο ετούτο εδώ απόψε...
Μ' άρεσε πολύ.

ο δείμος του πολίτη είπε...

Φοβερόοοο.

Alex είπε...

Riski, πάνω απ'όλα κόσμιοι ! δε βρίζουμε ποτέ..απλά αποφαινόμαστε !!..πάντως μου άρεσε που σου άρεσε !
Δήμο , ευχαριστώ !

theo1457pa είπε...

τι μπορει να πει μια καρεκλα ...

matthaios είπε...

Καλησπέρα Αλεξ!!Είπαμε είσαι γητευτής στον γραπτό λόγο,μου αρέσεις.Ουράνιο τόξο ο χρωματισμός του κειμένου σου,όπως λέει ο Ατάσθαλος.Μου αρέσει να σε διαβάζω όπτε έχω ελεύθερο χρόνο,άσχετα αν κάποιες στιγμές δεν μπαίνω στο ..πνεύμα των ειρμών σου.Κουρασμένος;...χμμ ναι πολύ αυτό τον καιρό.Ατόπημα αλλά ναι το ομολογώ...:-)

Alex είπε...

γι'αυτό μακρυά απο καρέκλες καλλιτέχνη !

matthaios με κάνεις και κοκκινίζω !!