Happy me , happy you (....για μια επέτειο )

Η χαρά μου κι'ή χαρά σου
σ'ένα σπίτι φυλαγμένη
που'χει πόρτα,που'χει κήπο
μια χαρά καλά κρυμμένη

η αγάπη όμως που σου'χω
δε χωράει σε λίγους τοίχους
κι'ούτε να κρυφτεί χωράει
σ'ενός τραγουδιού τους στίχους

είναι όμοια με λουλούδι
που ανθίζει κάθε μέρα
δε φοβάται το σκοτάδι
τη βροχή και τον αέρα

με τα μάτια μου αγγαλιάζω
του προσώπου σου τη γλύκα
κι'όλα μέσα μου φωνάζουν :
"ότι ήθελα το βρήκα"

κι'αυτό το λέω γιατί :

η δική μου ευτυχία
έχει μάθει να φωνάζει
ν'αστειεύεται συνέχεια
να χαμογελάει με νάζι!

6 σχόλια:

vague είπε...

Τα στιχάκια σου βουτηγμένα μέσα στο μέλι!

Σε όποια επέτειο κι αν αναφέρεται, οι άνθρωποι που τη γιόρτασαν πρέπει να είναι πολύ όμορφοι. :))

Alex είπε...

οι ομορφότεροι στα μάτια μου riski , οι δύο πιο όμορφοι της ζωής μου !

vague είπε...

Εμ, φαίνονται τα λόγια που οι παραλήπτες τους τα αξίζουν. :))

Alex είπε...

Χαίρομαι που το λές !

theo1457pa είπε...

τα πιο ομορφα ματια μαλον τα εχεις εσυ μες το μυαλο σου..μου αρεσει πολυ αυτο που εγραψες μπορω να το κανω τραγουδι???

Alex είπε...

Καλλιτέχνη ευχαριστώ για τα καλά σας λόγια και με χαρά δική μου σας το παραδίδω , αλλά προσέξτε το γιατί όπως προανέφερα αφορά αγαπημένη επέτειο !