ψευτογέννεση

                                          edit by t.papadopoulos

        
γιατί ερχόσαστε εδώ
εσείς και τα πανέμορφα παιδιά σας
τα επαίσχυντα τα ψεματά σας ?

τάχα περνούσατε τυχαία
μα όμως μου φέρνετε λαθραία
εμπόρευμα στο μιλητό
διόλου μα διόλου αποδεκτό ,

κι όσο μιλάτε εγώ κωφαίνω
λίγο αέρα ανασαίνω
και όταν φεύγεται τον βγάζω
τα μέσα μου να μην ταράζω.

αν δε , ξανάρθετε θα δείτε
κλειστή την πόρτα κι'ίσως πείτε
έχουμε σφάλμα κι'άν το βρούμε
στο σπίτι σας θα ξαναμπούμε,

κι'ύστερα πνίχτε τα παιδιά σας
που δεν τα γέννησε η καρδιά σας
γιατί τα ψεματά σας μόνο
μου πήραν όλο τ'οξυγόνο.


7 σχόλια:

ο δείμος του πολίτη είπε...

Πολύ ωραίο. Μπράβο.

V είπε...

Οι συναντήσεις με την σκέψη σου, με έμαθαν να την εκτιμώ όλο και περισσότερο Alex μου!
Έτσι απλά θα πω ότι, Ωραία τα λες !!!

Alex είπε...

Δήμο ευχαριστώ ! εδώ που τα λέμε ποιός δε θα'θελε να εισπράξει ένα μπράβο , έτσι για να χαιδεύει λιγάκι το "εγώ "του !
"V" τι να πω εγώ τώρα ? με τιμά ο λόγος σου !

Ανώνυμος είπε...

δε χρειάζεσαι χάδια άλεξ, εσύ μας χαϊδεύεις με αυτά που γράφεις. α/μ εικόνα ταιριαστή.

Alex είπε...

Υπερβάλλετε αγαπητέ , αλλά και η υπερβολή ως γραμματικό φαινόμενο δεν είναι διόλου , μα διόλου ευκαταφρόνητη !!

theo1457pa είπε...

ωραια τα λες που λεει και η φωτο..

Alex είπε...

χαίρομαι που τα ακούτε έτσι όπως τα ακούτε...